Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem naopak ráda, že jste se nerozšoupnul, Petře.R^

1 0
možnosti

Děkuju Vando, vy jste tedy ranní ptáče. ;-)

1 0
možnosti
Foto

moc zdravím, Petře. Pro mne  příjemné to, že neuvěřitelně chorobně lnu k Doudlebám, Častolovicím, Vamberku, Žamberku, Kunvaldu, Solnici a Dobrušce...mám je daleko ale.

A pak- jedno další společné - nevyrovnávám se dobře s odchody lidí- vyčítám si,co jsem neodhadla,kam ještě mohla přijet a nepřijela... karmu mám mizivou;-) dobrá nejsem, ale stejně si už tři roky říkám, že stejně napíšu , musím napsat cosi jako napsal pan Svěrák - Po strništi bos - a trochu to ze sebe dostat. moc se mi i tohle na Vašich blozích líbíR^

1 0
možnosti

P39e61t11r 13Š17v13a60r83c

8. 11. 2015 22:59

děkuju moc...máme ta místa z podhůří Orlických hor rádi, jen vracet se, už není za kým. Věřím že napíšete...stačí od srdce.

0 0
možnosti
PH

No, chlapče, klidně ses mohl rozšoupnout a hodit jeden dva odstavečky navíc.

0 0
možnosti

P92e89t39r 91Š88v37a98r98c

8. 11. 2015 12:08

Navíc tam už nezbylo

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 786x
Prozaické miniatury jsou pro mě nejsnadnějším a nejkratším způsobem vyjádření.

Seznam rubrik