Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Možná mozek?:-) Pěknou neděli a karmu k tomu.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Vylepšil jste mi sobotu, ale je to trochu smutný:-)

0 0
možnosti
PJ

je smutný, že tolik lidí v tomhle chybuje

............ j.č............. mn. č. (za ~ si dosaďte "a-", "kdy-" nebo taky nic...)

1. os. ~bych...... ~bychom (nebo hovorově ~bysme)

2. os. ~bys........ ~byste

3. os. ~by.......... ~by

viz výcuc z pravidel k podmiňovacímu "být": http://zkracene.cz/nxe6

1 0
možnosti

smutný to možná je Pane Janso,leč nikdo (možná krom Vás) není bezchybný.

3 1
možnosti
Foto

(kde dělám,kolik beru a,jak to mám s bytem)...to prý se teď sonduje skoro na prvním rande :-/

4 1
možnosti
Foto

Jo, karmu jsem dala taky  R^

1 0
možnosti
PP

Taky nevím, co potřebovala opravit Míša, ale vy byste nutně potřeboval opravit svoji mateřštinu :-/

1 3
možnosti
FF

:-) Za mě karma, Petře. R^

Hezkou sobotu. F.F.

2 0
možnosti

Díky za přání ,ale musím do práce:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 786x
Prozaické miniatury jsou pro mě nejsnadnějším a nejkratším způsobem vyjádření.

Seznam rubrik